Saturday, February 27, 2010

Sunday, February 14, 2010

Menatap indahnya senyuman diwajahmu Membuat ku terdiam dan terpaku Mengerti akan hadirnya cinta terindah Saat kau peluk mesra tubuhku Banyak kata Yang tak mampu kuungkapkan Kepada dirimu Aku ingin engkau slalu Hadir dan temani aku Disetiap langkah Yang meyakiniku Kau tercipta untukku Meski waktu akan mampu Memanggil seluruh ragaku Ku ingin kau tau Kuslalu milikmu Yang mencintaimu Sepanjang hidupku

kenangan terakhir ngan kawan kelas dak kimia di upsi

Wednesday, February 10, 2010

aDer orang rindu nak tengok blog ni di update..heheeheh



ni gamba cikgu2 perempuan di smK sukAu...semua sabah..kecuali ayer

Tuesday, January 19, 2010

Wednesday, January 13, 2010

Ralat........

salam....cikgu zuhairi nie cepat betol komen,.....itu kereta baru jer..bukn kereta eja....hehehehee......itu kire kereta idaman eja yang eja mesti beli nti....insyaAllh.
kat cni eja pakai viva je la....hehehe....

nti eja anta le gamba viva eja....SS 5416 M...next entry

Tuesday, January 12, 2010

kereta baru...

mintak maaf ler semua...sejak blik ke sekoah nie...jarang dapat tulis paper kat blog nie...entry kali nie...nak tunjuk kete baru..hehhhe...ni je gmba yang ader...


amacam ok tak???hhehehehe