Saturday, February 27, 2010

Sunday, February 14, 2010

Menatap indahnya senyuman diwajahmu Membuat ku terdiam dan terpaku Mengerti akan hadirnya cinta terindah Saat kau peluk mesra tubuhku Banyak kata Yang tak mampu kuungkapkan Kepada dirimu Aku ingin engkau slalu Hadir dan temani aku Disetiap langkah Yang meyakiniku Kau tercipta untukku Meski waktu akan mampu Memanggil seluruh ragaku Ku ingin kau tau Kuslalu milikmu Yang mencintaimu Sepanjang hidupku

kenangan terakhir ngan kawan kelas dak kimia di upsi

Wednesday, February 10, 2010

aDer orang rindu nak tengok blog ni di update..heheeheh



ni gamba cikgu2 perempuan di smK sukAu...semua sabah..kecuali ayer

Tuesday, January 19, 2010

Wednesday, January 13, 2010

Ralat........

salam....cikgu zuhairi nie cepat betol komen,.....itu kereta baru jer..bukn kereta eja....hehehehee......itu kire kereta idaman eja yang eja mesti beli nti....insyaAllh.
kat cni eja pakai viva je la....hehehe....

nti eja anta le gamba viva eja....SS 5416 M...next entry

Tuesday, January 12, 2010

kereta baru...

mintak maaf ler semua...sejak blik ke sekoah nie...jarang dapat tulis paper kat blog nie...entry kali nie...nak tunjuk kete baru..hehhhe...ni je gmba yang ader...


amacam ok tak???hhehehehe

Tuesday, January 5, 2010

bilA rAsaku ini RasaMU...........

Aku Memang Terlanjur Mencintaimu
Dan Tak Pernah Ku Sesali Itu
Seluruh Jiwa Telah Ku Serahkan
Menggenggam Janji Setiaku

Kumohon Jangan Jadikan Semua Ini
Alasan Kau Menyakitiku
Meskipun Cintamu Tak Hanya Untukku
Tapi Cubalah Sejenak Mengerti



Bila Rasaku Ini Rasamu
Sanggupkah Engkau Menahan Sakitnya
Terkhianati Cinta Yang Kau Jaga

Cuba Bayangkan Kembali
Betapa Hancurnya Hati Ini Kasih
Semua Telah Terjadi

Sunday, January 3, 2010

Sukau banjir....

huhuhu..................(ni btol2 nangis tau)

baru sampai sukau dari sandakan....terus dorang cakap sukau banjir...habiz blik guru, libry, pejabat masuk air..bnyak almari rosak...buku2 bnyak yang basah..buku teks bnyak yang tak boleh pakai..buang jer...yang elok2 ckit tu pakat jemur ..sedih2...
p naek asrama rupe2nye asrama pun masuk air...

penatnye.....tikar2 dah takdak...semua basah...kami tinggal atas lantai jer...bilik pun bau masam jer....nasib baik baju tak basah...penat badan, penat otak,penat hati...

nak tido...esok sekolah...