Tuesday, October 27, 2009

the DaY..............im heRE

assalamualaikum......saat dan ketika ini aku di KLIA tunggu nak masuk kul 3.30..flight aku pkul 5.20ptg......mcm2 perasaan ade sekarang nie...tapi aku ok jer nak p saner...ma pun nampak dah ok ckit...semua family ader....bukanler ape...sementara leh update blog nie sempat lagik drop msg...t kat saner kut ler bz(sebenanye kot takde line...)tapi kalau leh tenet pertama yang aku nak buat ialah anta komen kat cikgu azam,ckgu zuhairi n cikgu nazri yang beria2 gelak kan aku kononnye nti aku tak leh update blog sbb duk pedalaman..hehehhe....

4 comments:

  1. Salam,
    Nice to hear from you. Pls update your blog when you got the chance.

    ReplyDelete
  2. Ha ha ha. Kite tengok lepas ni berape lama lepas ni dia baru leh up date blog dia. Selamat meneruskan perjuangan menjadi pendidik yang berdedikasi.

    ReplyDelete
  3. hello semua.....now im in K.K...no no no...bukan kuala kangsa...kota kinabalu...esok dapat tahu p daerah mane....wish me luck

    ReplyDelete