Wednesday, October 28, 2009

Kuala to Kota

From K.K to K.K....sekarang sayer dah ade di courtyard hotel in Kota KInabalu...alhamdulillah sayer selamat sampai...orang pertama yang di hubungi saat keluar dari kapal ialah ma..orang yang paling risau akan pemergian ku ke sabah...ma sebak waktu aku nak masuk ke balai berlepas...aku plak menitiskan air mate bukan kerana sedih akan ke sane..tapi kerana sedih melihat ma..aku sampai ke sini alhamdulillah semuanye berjalan lancar....ade pegawai yang membantu dan juga rakan2...terima kasih semua....esok saat yang paling mendebarkan...surat penempatan akan diserahkan esok...luse trus lapor diri di sekolah...aku sentiase berdoa ditempatkan di tempat yang aku mampu mengharungi kehidupannye di saner...yer memang btol kite yang kena sesuaikan diri dengan persekitaran bukan persekitaran yang menyesuaikan dengan kita....apepun...aku sangat menanti dan berdebar untuk menerima surat esok...

3 comments:

  1. semoga dapat tempat yg best.. paling best drpd semua kwn2 kat situ..

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Hope the best for you and get the best of friends same like here!

    ReplyDelete
  3. Dah berapa hari dah ni. Bila nak up date ni? Tak de tenet le tu, uhuk2

    ReplyDelete